• Jeanette van Horssen

Campagne voor Intracoat

Intracoat BV is van oudsher een kalkmortelcentrale die op traditionele wijze stukadoorsmaterialen maakt van geblust kalk. Een familiebedrijf in hart en nieren, met inmiddels de derde generatie aan het roer. In de loop van de jaren is Intracoat uitgegroeid tot een landelijke leverancier van zand, grind en kalkmaterialen.


Opdracht:

Een campagne opzetten voor de distributeurs t.b.v. verhoging van de verkoop.


Uitvoering:

Deze campagne is uitgevoerd in opdracht en in samenwerking met Creatie Maakt Alles. De opdracht was tweeledig:


Deel 1: Aanvraag gratis sponzen

De relaties van Intracoat hebben we een waardebon gestuurd voor gratis Intracoat sponzen bij hun bestelling. Dit hebben we gedaan d.m.v:


- Gepersonaliseerde nieuwsbrief met landingspagina

- Gepersonaliseerde postale mailing


Deel 2: Netwerkdag

In het tweede deel van de campagne, nodigden we dezelfde relaties uit voor een relatiedag, een uniek kijkje achter de schermen van Intracoat. Dit hebben we gedaan d.m.v:


- Gepersonaliseerde nieuwsbrief

- Gepersonaliseerde postale mailingen met landingspagina


Resultaat

Zowel de gratis sponzen als de relatiedag was een groot succes. De sponzen werden veelvuldig aangevraagd en bijna alle data van de relatiedagen waren volgeboekt.



0 keer bekeken

© 2019 by Cloud 9   | Disclaimer  | Privacy